tisdag 10 november 2015

Tisdagskärleken växer

Reggaeton nybörjare och (lyrical) reggaeton mellan med Richelle!

Reggaeton är för mig det som gör det värt att gå upp om tisdagsmorgnarna. Den positiva energi och glädje som på både nybörjar- och mellan klassen fyller mig från topp till tå är svår att sätta ord på. Att Richelle jämt pushar, kritiserar och berömmer mig av anledningen att hon påstår att mina rörelser passar utmärkt till stilen ger mig dessutom självförtroendet att för varje gång utmana mig själv lite mer. Jag vet att jag är långt ifrån den enda som upplever det såhär och det anser jag vara helt fantastiskt. På Richelles klasser syns och uppmärksammas nämligen varenda en och på så sätt kan vi alla skina tillsammans. Jag som älskar dans, lyckorus och gemenskap har absolut hamnat rätt... det här är något som jag verkligen älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar