onsdag 30 mars 2016

Mitt i prick


Vaknade, tittade mig i spegeln och det enda jag då kunde se var en finne som placerat sig rakt mellan mina ögonbryn. Den första och enda tanke som mitt väldigt trötta jag kunde urskilja var att placeringen fick det att se ut som en bindi, ni vet en sådan färgad prick som används som utsmyckning i Indien. Kan det vara så att min kropp kände på sig att det idag är torsdag och dags för bollywood? Kanske borde jag sätta en bindi ovanpå istället för att sminka över? Det vore något, haha.

Första klassen för min del idag är dock inte bollywood utan dancehall så därför bjuder jag på denna video som är från förra veckans klass. Alla koreografier jag dansat av Alva har fallit mig precis rätt i smaken men denna är helt klart en favorit. Se själva, visst är den grym rakt igenom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar