torsdag 31 december 2015

Gott nytt år!

31 december, nyårsafton. Vilket år det har varit, så många minnen som har skapats. Jag är fullständigt nöjd med mitt år för vad tjänar man på att vara annat? Ödsla inte tid på att ångra dina misstag, lär från dom istället. Framför oss har vi nu ett nytt år med nya möjligheter. Allt det som blev ogjort och allt det som gick snett kan nu göras på nytt - gör om, gör rätt! 

Om jag tänker på de bästa stunderna jag har haft år 2015 så har majoriteten av dessa spenderats på Malmö Dansakademi, eller åtminstone har det haft med MDA att göra. The best of musical show, alla skratt med människor jag har lärt känna via dansskolan, klasser i den ena stilen efter den andra, alla öppethus-veckor, uppträdande på en MC-klubb i somras... För att inte tala om allt grymt man har fått se av dansakademins showgrupper som har tagit hem det ena priset efter det andra och så mycket mer. Jag personligen är helt överrumplad av all dansglädje och kärlek som har flödat på Skånes största dansskola under årets gång och kan knappt bärga mig inför 2016, året som snart är här. Från mig, till er alla, önskar jag nu ett riktigt gott nytt år med massvis av dans och glädje! (vilket i princip är samma sak, eller hur?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar